Tuesday, November 16, 2010

~~last 4 me , miss u all uitm arau~~dpim69~~

LAST DAY UiTM Arau

erm permulaan pada 2007 tawaran ke uitm perlis menjadi kegembiraan aku.
bukan aku je seronok mlh parents aku skli..
dpt plak kos ladang...
kat sini lah mcm2 yg belajar..mmg best giler..kos lain dr yg lain..
kena buli,,dpt nick name..tu time part one la
ha2 kat situ la keluarga dpim 69 bermesra..
erm tutuututututtttt
last sem byk benda berlaku...mcm2
ha2 nak exam banjir la~~ha2
mmg mencabar dah la tahyn akhir..
pas tu kehilangan 2 org junior kitaorang..
aku rasa sepanjang pengajian aku kat sini lah paling best..
ha2 mcm2 org aku kenal..dari serata negeriii..
sapa kata bdk ladang busuk??
ha2 jgn main2 ngan kami kami nie YUNAD eh silap unite 
ha2 korg thanks jd kawan saya..nama plak pelik2 kat kos kami..
panggilan mesra..jagindas,selom,wirata,legume,kemut,popo,tokai,sukun,coki2,atek,komodo,telon,tuyuk,panjang,golum,tebuan,ontah,sood,kupang,pengat,lepat,siput,pak yon,bor,mad,woliong,soma,gamble,yunus,spark
dan semua girl planters 69
korg mmg best..susah nak dpt kwan mcm korg..
so pada 14/11/2010 jam 12.30pm
kita secara rasmiyer..telah menjadi warga PLANTERS yg berjaya..
erm menitis air mata time salam kat korg..coz alot dosa2 aku pernah wat kat korg..harp kita kosong2..
akhir kata jg lupa call2 aku...dan mintak maaf kalo aku ada wat salah silap..halal makan minum
weh tak sanggup nak tulis dah nak kuar je air mata aku~
i will miss u
dinner kt putra palace




keluarga umah bersatu


pas habis exam

No comments:

Post a Comment