Saturday, November 13, 2010

"sampaikan salam terakhir" dr arwah syzawan


AL-FATIHAH
moga roh syazwan sentiasa bersama org beriman
hati ini bagai luruh dan berdegup kencang tepat pada 12.30 tgh hari td 
aku dpt msj~~
junior yg baik ngan aku telah kembali kerahmatullah
kerana kemalangan di lebuhraya pendang kedah 2 sahabt telah meninggal dunia, dan 2 org cedera
buat syazwan azizan  semoga roh kamu dicucuri rahmat
kamu lah bdk part one yg saya first tegur dan smbg
\saya yakin pemergian beliau aka di ingati rmai
kerana arwah seorg yg amat2 baik
arwah juga ajk saya dlm persatuan
amat terkilan..
malam td arwah tak dpt dtg meeting
tetatpi qasim my junior kata
" abg anas syazwan sampaikan salam pada abg"
itulah salam terakhir arwah pada saya
dan sepatutnya minggu lagi satu arwah akan sekali mengikuti program PEERS  ke uitm perak~
dan arwah juga sepatut nya akan dtg kerumah saya
apabila melihat jenazah arwah td air mata menitis satu persatu apabila terkenang saat bersama arwah
begitu juga sahabat2 arwah yg lain~
di ladang, di persatuan
buat arwah saya janji akan simpan kengangn itu di memori ini..
hanya air mata mampu dialirkan dan sekelumit doa apabila saya melawat arwah petang semlm mcm tak percaya dihadapn saya adalh arwah syazwan~~rasa sebak tp kuatkan hati untuk menatap wajah arwah kali terakhir~~
begitu juga kawan beliau azrul yg juga kembali kerahmatullah
kami disini hanya mampu iringkan doa dan al-fatihah untuk arwah bedua
(UNTUK BERITA LANJUT SILA KE HOME BLOG SAYA)
moga roh aman disana
arwah yg memegang kertas (sbgai FC sekolah angkat di teluk intan)
kami sentisa mendoakan buat arwah
arwah yang memakai bju biru dihadan sekli dgn tangan ikat kain merah


5 comments:

  1. abg fasi group saia dulu masa pegi uitm arau dengan kak fazilah.
    -backtoschool-

    ReplyDelete
  2. mmg sedih~~bila arwah malam seblm kejadian sampaikan salam kat saya~~rupaya slm terakhir~~

    ReplyDelete